poniedziałek, 21 maja 2012

Moje hobby - puzzle

Moim z jednych ukochanych zajęć jest układanie puzzli. Początek zaczął już się w dzieciństwie, kiedy to moi rodzicie kupowali mi układanki z godnie z moim wiekiem. Takie klocki czy duże puzzle w wielu dziecięcym rozwijają nie tylko koncentracje, skupienie ale także  bardzo mocno wyostrzają wzrok na małe szczegóły.
Gdy byłam  mała nikt z dzieci nie zwracał uwagi na te pozytywne strony układania klocków .




Jednakże po latach moja pasja nigdy się nie skończyła. Trwała trwała aż po dzień dzisiejszy.. Zawsze gdy miałam tylko dostęp do jakichkolwiek puzzli układałam je z dużym skupieniem,  dużą dozą wytrwałości aż do końca- nawet mój mąż stwierdził, że nie odejdę od stołu aż ich nie ułożę. Obecnie uważam, że te hobby powinno być wpisane w pełne wychowanie naszych dzieci.

Puzzle to nie tylko pasja układania ale także pasja cieszenia się nimi codziennie. Ze względu na to że obecnie układam z dziećmi duże puzzle czy układanki, Ja  porywam się na skomplikowane wieloelementowe, wręcz wielotysięczne puzzle. Dlatego jak tylko ułożę jedno z moich dzieł od razu wieszam je na ścianie.
Tak bardzo cieszą oczy gdy je widzę codziennie. Obrazy są dla mnie nie powtarzalne, emocjonujące i pięknie dekorują mieszkanie. Polecam każdej mamie aby zachwyciła się w chwili ciszy czy tez relaksu emocjonalnego, układać puzzle.
Jak byłam w ciąży to jednym z zajęć było właśnie układanie- stało się to nie tylko mim hobby ale i pasją.
Obecnie gdy ktoś ze znajomych odwiedza moje mieszkanie i widzi moje obrazy jest zachwycony. Prosi żebym ja ułożyła je gdyż oni sami nie mają wytrwałości ani cierpliwości.
Dlatego  ze względu na takie zdrowotne wyciszenie polecam każdemu choć trochę zainteresować się tym pasjonującym zajęciem.

3 komentarze:

  1. Może zechcesz podzielić się swoimi doświadczeniami z układania puzzli na polskim forum o puzzlach?
    zapraszamy: www.puzzleforum.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubię układać puzzle i z tego co widzę to także i moje dzieci się teraz nimi zachwycają. Muszę przyznać, że na ten moment bardzo pasują mi puzzle od https://modino.pl/puzzle-6000-elementow gdyż uwielbiam układać tyle elementów.

    OdpowiedzUsuń